NA JAKÝ MATERIÁL TISKNETE?
Tiskneme na syntetické plátno. Jedná se o vysoce kvalitní materiál, který přesně reprodukuje drobné detaily grafiky. Není to jemný, tenký papír, se kterým jste mohli přijít do styku u jiných plakátů. Profesionální velkoformátový tisk poskytuje dokonalou viditelnost a barevnou hloubku. Produkt je dodáván jako volná role, bez orámování!
JAKÁ JE ODHADOVANÁ DOBA PŘEPRAVY?
Dodací lhůta závisí na zemi odeslání.
Vnitrostátní přeprava (Polsko) trvá asi 1–2 pracovní dny.
Zaslání v Evropě trvá přibližně 3–5 pracovních dnů.
Zaslání do USA trvá přibližně 2–3 pracovních dny.
Zaslání do ostatních míst může trvat 4–6 pracovních dnů.
JAK NAJDU PRODUKT?
Obchod VintagePosteria nabízí vyhledávač, kde můžete zadat libovolnou frázi. Můžete také procházet produkty podle kategorií, jako jsou například: reprodukce, anatomické, zvířata, sport, cestování a mnoho dalšího. Můžete také požádat o pomoc naše konzultanty a kontaktovat nás e-mail info@vintageposteria.cz.
JAK MOHU VYTVOŘIT OBJEDNÁVKU?
Je to snadné! Jakmile najdete vhodnou grafiku, můžete si vybrat jednu ze standardních velikostí. Poté přidáte produkt do košíku, kde vyplníte objednávkový formulář, poté zvolíte způsob platby.
JAK MOHU ZAPLATIT OBJEDNÁVKU?
Objednávku můžete uhradit výběrem jedné ze zabezpečených online platebních metod: prostřednictvím PayU, kreditní kartou, debetní kartou, klasickým převodem nebo na dobírku (u kurýra)
JAKÁ JE LHŮTA REALIZACE?
Produkt expedujeme cca po 3–5 pracovních dnech od přijetí objednávky k realizaci.
JAKÉ JSOU NÁKLADY NA DODÁNÍ?
Dodání produktů objednaných v našem patu je zdarma.
POSÍLÁTE PLAKÁTY DO ZAHRANIČÍ?
Samozřejmě! Naše výrobky dodáváme do celého světa. Pokud nevidíte svou zemi v nákupním košíku – kontaktujte nás!
CO MÁM DĚLAT, KDYŽ JE ZBOŽÍ POŠKOZENÉ?
Pokud zaznamenáte jakékoli poškození balíčku, musíte jej otevřít v přítomnosti kurýra a vyplnit spolu s ním protokol o škodě. Poté hlášení pošlete na adresu info@vintageposteria.cz spolu s fotografií škody. Po obdržení reklamace zašleme nový produkt, a to zcela na naše náklady.
JAK MOHU NAHLÁSIT REKLAMACI?
Pokud po otevření obalu zaznamenáte jakýkoli problém s objednávkou, např. nesprávnou velikost, materiál, nebo pokud je objednávka neúplná, informujte nás prosím o této skutečnosti zasláním e-mailové zprávy na adresu info@vintageposteria.cz. Pokud je to možné, připojte k e-mailu fotografie závady. Po uznání reklamace vám zašleme příslušný produkt nebo vám vrátíme peníze.
MOHU PRODUKT VRÁTIT?
Ano. VintagePosteria nabízí 14 dní na vrácení standardního produktu. Vezměte prosím na vědomí, že vrácený produkt nemůže být jakkoliv poškozený ani použitý. Pošlete nám plnohodnotný produkt s dokladem o koupi, s osobními údaji a s číslem účtu, na který chcete převést peníze. Pokud splníte těchto požadavky, vrátíme vám peníze do 10 dnů od obdržení produktu.
MOHU ZÍSKAT SLEVU?
Pokud se přihlásíte k odběru našeho newsletteru, můžete získat jednorázovou slevu ve výši 15%.
JAKÉ BUDE CLO?
Celní poplatky se pohybují od 3 do 8 % z hodnoty objednávky. Neneseme však odpovědnost za žádné celní poplatky a jiné poplatky. Pokud je objednávka odesílána do zahraničí a není v rámci jedné celní unie, musíte zaplatit všechna dovozní cla a daně, které vaše místní celní oddělení považuje za nezbytné.
REALIZUJETE NESTANDARDNÍ OBJEDNÁVKY?
Ano. Přijímáme atypické objednávky! Existuje možnost upravit projekt a změnit velikost. V této věci kontaktujte nás prosím zasláním e-mailu nebo prostřednictvím kontaktního formuláře!
 
 

MÁTE-LI JAKÉKOLI DOTAZY, KONTAKTUJTE NÁS!