TERMÍN DODÁNÍ
Dodací lhůta závisí na zemi odeslání.Vnitrostátní přeprava (Polsko) trvá asi 2–3 pracovní dny.
Zaslání v Evropě trvá přibližně 3–5 pracovních dnů.
Zaslání do USA trvá přibližně 2–3 pracovních dny.
Zaslání do ostatních míst může trvat 4–6 pracovních dnů.
SLEDOVÁNÍ ZÁSILKY
Můžete sledovat svou zásilku z naší kanceláře do vašeho domova. Sledování obdržíte na e-mailovou adresu, která byla sdělena při nákupu.
POSTUP ODESLÁNÍ
1. Balíček bude doručen až k vašim dveřím. Chcete-li zajistit nejlepší doručovací službu, přidejte všechny podrobnosti o vaší adrese (např. patro, číslo bytu).
2. Pokud pokus o doručení k vašim dveřím selže, může být balíček doručen vašemu sousedovi, nebo se kurýr může pokusit doručit balíček následující den.
3. Pokud se opakované doručení nezdaří, bude balíček doručen na nejbližší kurýrní pobočku kurýrní společnosti nebo na místo vyzvednutí. Obdržíte e-mail s oznámením, kde se váš balíček nachází.
4. GLS: Na vyzvednutí balíčku máte cca 4–6 dní. Po uplynutí této doby bude balíček odeslán zpět firmě Vintage Posteria.
FedEx: Musíte kontaktovat nejbližší pobočku kurýrní společnosti a dohodnout další pokus o doručení. Zákazník na to má 3 dny. Čím dříve však kontaktujete společnost FedEx, tím lépe.
V případě problémů s doručením nás prosím kdykoliv kontaktujte!
2. Pokud pokus o doručení k vašim dveřím selže, může být balíček doručen vašemu sousedovi, nebo se kurýr může pokusit doručit balíček následující den.
3. Pokud se opakované doručení nezdaří, bude balíček doručen na nejbližší kurýrní pobočku kurýrní společnosti nebo na místo vyzvednutí. Obdržíte e-mail s oznámením, kde se váš balíček nachází.
4. GLS: Na vyzvednutí balíčku máte cca 4–6 dní. Po uplynutí této doby bude balíček odeslán zpět firmě Vintage Posteria.
FedEx: Musíte kontaktovat nejbližší pobočku kurýrní společnosti a dohodnout další pokus o doručení. Zákazník na to má 3 dny. Čím dříve však kontaktujete společnost FedEx, tím lépe.
V případě problémů s doručením nás prosím kdykoliv kontaktujte!
VADNÉ ZBOŽÍ
Pokud jste obdrželi produkt, který byl poškozen nebo je vadný, napište co nejdříve našemu oddělení služeb zákazníkům na následující e-mailovou adresu: info@vintageposteria.cz. Nezapomeňte přiložit fotografie produktu/obalu. Po uznání reklamace vám zašleme příslušný produkt nebo vám vrátíme peníze.
CO SE STANE, KDYŽ SI ZÁSILKU NEVYZVEDNU?
Za zboží, které nám bylo vráceno, protože si zákazník zboží nevyzvedl, účtujeme poplatek na úhradu nákladů na balení a náklady na vrácení zásilky.